Nyhet!

Nu har äntligen Leila Lindholms nya bok "One more slice" äntligen kommit in till vår butik.
I boken finns det som vanligt en massa smaskiga recept. I denna är det ex. recept på pizzor, bröd ,
muffins, våfflor, cheescakes och mycket mycket mer. Pris 329:-

One More Slice

Jag är så otroligt stolt över min nya fina kokbok. Vi har plåtat de flesta bilderna i Italien med fantastiskt ljus i superfina miljöer. Jag gjorde min första bakbok A piece of cake med ambitionen att det skulle bli två böcker. Den första skulle inrikta sig mer på söta bakverk som cupcakes, småkakor och tårtor medan den andra skulle bli en djupdykning i bröd och surdegsbröd men även mer matig bakning som pasta och pizza från grunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0